Сьогодення неможливо уявити без досягнень науково-технічного прогресу. В свою чергу, органи Пенсійного фонду України намагаються зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців та громадян більш якісним, оперативним та функціональним.

     Саме з цією метою, а також для того, щоб громадяни мали доступ до іншої довідкової інформації, було створено веб-портал Пенсійного фонду, який надає користувачам електронні послуги на сучасному технологічному рівні. Таке запровадження є вагомим кроком на шляху вдосконалення роботи із зверненнями громадян.

    Веб-портал надає можливість отримання різнопланової інформації.

    Застрахована особа (працівник), яка зареєстрована на порталі, може отримувати щомісяця на свою електронну скриньку дані з системи персоніфікованого обліку. У них вказано, які роботодавці подавали звіт за цю особу, які суми заробітної плати були нараховані, які суми внеску перераховані з цієї заробітної плати, скільки днів для стажу зараховано в результаті сплати тощо. Також вказується спеціальний стаж (за його наявності). Все це дає можливість контролювати свого роботодавця.

    Страхувальники (роботодавці), які зареєстровані на порталі, можуть отримувати виписки з даними про стан розрахунків, контролювати надходження коштів, звітів щодо сум нарахованого єдиного внеску та виникнення заборгованості з його сплати.

    Пенсіонери – користувачі порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи:

  • назва Закону України, згідно з яким призначено пенсію;
  • вид пенсії;
  • сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;
  • дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).

Також веб-портал дає можливість:

  • подати запит для підготовки різних довідок у паперовому вигляді, що видаються Пенсійним фондом, і потім лише з’явитись для отримання готової довідки – вам буде повідомлено час і місце, куди потрібно прийти;
  • записатись на прийом до керівництва чи відповідальної особи і отримати відповідь з уточненням місця, дати та часу прийому;
  • відправити скаргу до управління, на яку обов’язково прийде відповідь, адже кожне звернення фіксується електронною системою і перебуває на контролі.

Тобто, створення веб-порталу – це ще один крок до того, щоб спростити спілкування громадян із Фондом, максимально наблизити наші послуги до людей.

     Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту інформації. Щоб сторонні особи не змогли скористатися вашими даними, інформація надходитиме у такому вигляді, що за нею буде неможливо ідентифікувати особу, її неможливо скопіювати чи роздрукувати. Це теж зроблено з метою захисту персональних даних.

     Такий спосіб отримання інформації є безумовно зручнішим, ніж особистий візит до Пенсійного фонду чи телефонний дзвінок (адже по телефону вам не нададуть конфіденційну інформацію).

  Всі послуги, надані веб-порталом, абсолютно безкоштовні.

 

Як зареєструватися на веб-порталі ПФУ?

Для Вашої зручності процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена.

Найбільш тривалим є етап особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію.

Для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ Вам необхідно виконати наступні кроки:

  • З’ясувати, до якого територіального органу Пенсійного фонду України Вам необхідно звернутись для оформлення заяви.
  • Прийти до Пенсійного фонду та оформити заяву, яку Ви можете оформити вдома, зайшовши на сайт : http://portal.pfu.gov.ua в розділ «Нормативні документи» і обравши необхідну форму заяви:
  • Для громадянина;
  • Для юридичної особи (страхувальника).

Проте, у разі необхідності, фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні. З відповідною заявою Вам необхідно звернутися в територіальний підрозділ Пенсійного фонду за місцем пенсійного обліку та надати документ, який засвідчує особу.

     Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Після чого друкується розписка про одержання заяви особою або страхувальником, а також (важливо !!!) «реєстраційний код».

    Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!

  Завершити реєстрацію необхідно зайшовши на Веб-портал Пенсійного фонду в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua) та обравши пункт меню «Реєстрація на порталі». Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ.

   Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.

   На введену Вами адресу електронної пошти прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації, після чого на Веб-порталі автоматично формується нова персональна сторінка користувача порталу. З неї і здійснюється доступ до персоніфікованих електронних послуг Пенсійного Фонду.

   Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі «Вхід».

Запрошуємо Вас стати користувачем Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.