Електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ унеможливить реєстрацію ризикових податкових накладних

Красилівська ОДПІ повідомляє, що  з 1 липня 2017 року повноцінно запрацювала електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично буде зупиняти реєстрацію ризикових податкових накладних.
Варто зазначити, що ДФС ще з 1 квітня поточного року запровадила роботу у тестовому режимі системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН.

Отож, ряд підприємств вже сьогодні отримують квитанції з інформацію про те, що їх операції, їх податкові накладні віднесені до ризикових і з 1 липня може відбутися зупинка цих податкових накладних.

Щоб податкові накладні підприємств реального сектора економіки не підпадали під систему ризиків і не зупинялися, фахівці ДФС удосконалили критерії оцінки. Тому представникам сумлінного бізнесу не варто хвилюватися щодо зупинки реєстрації податкових накладних.

Якщо податкова накладна не є ризиковою, то вона реєструється, якщо ризикова – зупиняється. Платник податку має можливість звернутися до ДФС та надати відповідні документи в електронному форматі чи на паперових носіях. Комісія розглядає цю заяву та протягом 5 днів приймає рішення чи дійсно ця операція не містить ознаки ризику і тоді накладна реєструється, чи це ризикова накладна і вона зупиняється.

В ДФС України прогнозують, що відсоток податкових накладних, які будуть зупинятися, не перевищить 0,1 відсотка від загальної кількості перевірених.