05 липня 2017 року під головуванням першого заступника голови районної державної адміністрації Дмитра Склонного відбулась нарада з питань проведення реформи децентралізації та утворення об’єднаних територіальних громад у Красилівському районі.

Дмитро Васильович зауважив, що державою задекларовано курс на проведення реформи децентралізації і, варто відмітити, що дане декларування було підтримано не лише на ділі, а й фінансово, бо дійсно новоутворені ОТГ отримали значний фінансовий ресурс на розвиток власних територій.

На жаль, в нашому районі, незважаючи на значну проведену роботу, процес децентралізації довго не міг зрушити з мертвої точки з різних причин: людей залякували і досі лякають об’єднанням, хтось боїться чогось нового, когось влаштовував попередній стан речей. За найменшими підрахунками, зволікаючи ми втрачаємо близько 20 млн. грн. щорічно, а тому зволікати більше не можна і реформу необхідно впроваджувати якнайшвидше.

Присутні розглянули поточний стан та перспективи проведення реформи децентралізації в Красилівському районі.

В ході обговорення було проаналізовано ситуацію, що склалася, а також здійснено спробу окреслити основні проблемні моменти в процесі проведення реформи.

Декілька сільських рад Красилівського району погодились на об’єднання з містом в єдину ОТГ. На разі свою згоду надала ще одна сільська рада – Волицька.  ЇЇ територія межує з Кульчинівською, Кульчинківською, Чепелівською та Заставківською сільськими радами, які також прийняли відповідні рішення.

Щоб мати змогу перейти на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом та отримувати необхідне фінансування – усі необхідні кроки для утворення ОТГ необхідно пройти до 15 серпня.

Ті ж сільські ради, які поки що зволікають, зможуть доприєднатись до новоствореної ОТГ у процесі доприєднання.

Учасники наради вирішили поглиблювати подальшу співпрацю, яка полягатиме у максимальному забезпеченні їх інформацією та методичними матеріалами щодо якнайшвидшого проходження усіх необхідних кроків для утворення ОТГ та сприянні в вирішенні проблемних питань.