Головне управління ДПС у Хмельницькій області інформує платників про переваги користування безкоштовним електронним сервісом Державної податкової служби України «Електронний кабінет платника» (ЕКП). Сервісом можна скористатись цілодобово як з персональних комп’ютерів, так і з смартпристроїв. Функціонування ЕКП дозволяє вирішувати чимало питань в органах ДПС дистанційно, не відвідуючи Центри обслуговування платників, що значно економить час та надає можливість уникнути черги.

За допомогою цього сервісу можна можна здійснювати листування з органами ДПС в режимі on-line, формувати та надсилати електронні документи, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків та ін., перевіряти стан поданої звітності, вести документообіг та сплачувати податки в мережі інтернет тощо.

Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Державної податкової служби України з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Він складається із загальнодоступної відкритої частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, та приватної частини (особистого кабінету).

Для ознайомлення користувачів з роботою ЕКП функціонує розділ «Допомога», який є доступним як у відкритій так і у приватній частині кабінету. Даний розділ детально ознайомить користувача із роботою Електронного кабінета платника та кожним із його сервісів.

У відкритій частині ЕКП можна ознайомитись з новинами в оподаткуванні та роботі ДПСУ, ознайомитись з бланками податкової звітності та іншими документами, що подаються до податкових органів, ознайомитись з договорами про визнання електронних документів. У цій частині доступні сервіси «Календар» (терміни подання звітності та сплати податків), «Контакти» (інформація щодо діючих ЦОП) та «Реєстри» (відкрита інформація з різних податкових реєстрів).

Приватна частина «ЕКП» включає такі сервіси, як «Облікові дані платника» (інформація контролюючого органу щодо реєстраційних та облікових даних платника), сервіси «Перегляд звітності» (перегляд раніше поданої звітності незалежно від способу її подання) та «Введення звітності», сервіси «Вхідні/вихідні документи» та «Листування з ДПС», сервіс «Заяви, запити для отримання інформації», сервіс «Стан розрахунків з бюджетом». Також працюють окремі сервіси для платників ПДВ («СЕА ПДВ», «Показники СМКОР», «СЕА РП», «Реєстрація ПН/РК», «ЄРПН»).

Для фізичних осіб створено можливість за допомогою різних платіжних систем (Portmone,  EasyPay, LiQPay) сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.

Окремо створений Сервіс «ЕК для громадян». Працює в режимі приватної частини. Даний сервіс дозволяє громадянам перевірити загальну інформацію про себе як платника податків та про об’єкти оподаткування, переглянути повідомлення про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання, подати податкову декларацію про майновий стан та доходи, подати запит про суми виплачених доходів, подати облікову картку фізичної особи – платника податків за формою 1-ДР для отримання РНОК ПП вперше, подати заяву про внесення змін до ДРФО (5-ДР).

Зазначений сервіс також надає можливість скористуватись роботою та послугами Порталу електронних послуг ПФУ.

Вхід до приватної частини «Електронного кабінету» здійснюється за адресою cabinet.tax.gov.ua з використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

 

У зв’язку з карантинними обмеженнями  Головне управління ДПС у Хмельницькій області рекомендує використовувати електронні сервіси Державної податкової служби.

 

Електронне звітування – це найбільш зручний та сучасний формат спілкування з контролюючими органами. Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків:

  • мінімальні затрати часу на заповнення звітності;
  • формування та надсилання звітності за допомогою спеціальних програм;
  • подання звітності всього за декілька хвилин з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;
  • вибір часу подачі звітності, зручного для вас;
  • економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;
  • гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
  • підтвердження доставки звітності;
  • постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
  • уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;
  • автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;
  • подана в електронному вигляді звітність  надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.

 

Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:

1). Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ  «Допомога».

2). Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

3). За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.

 

Переваги електронного сервісу «Електронний кабінет платника»

Працює за допомогою персональних комп’ютерів та

смарт-пристроїв

Вхід до особистого кабінету за наявності ЕЦП будь-якого АЦСК  

Працює цілодобово

(у т.ч. святкові та вихідні дні)

Без встановлення

програмного забезпечення

Отримання інформації та листування з ДПС в режимі он-лайн Контроль стану розрахунків з бюджетом Для фізичних осіб можливість сплати податків

 

Сервіс «Електронний кабінет для громадян»

 

Не потрібно відвідувати ЦОП Економія часу

 

Працює безкоштовно Доступ до відкритої інформації без ЕЦП

Технічна підтримка «Електронного кабінету платника»:

контакт-центр за телефоном 0-800-501-007 (напрям «0») в робочі дні з 8-00 до 20-00

 

ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ПОДАЧІ ЗВІТНОСТІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ:

  • мінімальна затрата часу на заповнення звітності;
  • подання звітності з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;
  • вибір часу подачі звітності, зручного для вас;
  • економія часу, не потрібно кудись їхати, простоювати в чергах;
  • гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
  • підтвердження доставки звітності;
  • постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
  • уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;
  • автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;
  • подана в електронному вигляді звітність  надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.

 

Для подання звітності в електронному вигляді можна використовувати:

1). Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).

Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua. Для ознайомлення порядку користування сервісом «ЕКП» у відкритій (загальнодоступній) частині Електронного кабінету створено розділ  «Допомога».

 2). Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. Також в цьому розділі доступна інформація щодо порядку подання електронної звітності, користування електронними сервісами, актуальних нововведень електронного документообігу.

Для подання звітності в електронному вигляді необхідно отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП). ЕЦП можна оформити у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (Наприклад: КНЕДП Інформаційно-довідкового департаменту ДПС https://acskidd.gov.ua, АЦСК АТ «КБ «Приватбанк» https://acsk.privatbank.ua ін.)

Телефон для консультацій ЦОП КРАСИЛІВСЬКА  ДПІ (038-55)4 29 -22

 

ЄДИНА ВИМОГА ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО СПІЛКУВАННЯ З ОРГАНАМИ ДПС

НАЯВНІСТЬ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ (ЕЦП).

ЕЦП кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Наразі це: Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, АЦСК АТ «КБ «Приватбанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія» та ін.

 Безконтактний спосіб взаємодії платників податків та Державної податкової служби України є особливо актуальним у період карантинних обмежень. У наших ЦОП надання послуг здійснюється з урахуванням усіх протиепідеміологічних рекомендацій, але додаткова обачність ніколи не буде зайвою. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.

 

Програмні реєстратори розрахункових операцій

 

Закон України «Про застосування реєстраторів
розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського
харчування та послуг» зобов’язує суб’єктів
господарювання, які здійснюють розрахункові операції
в готівковій та/або в безготівковій формі під час
продажу товарів та послуг, вести розрахункові
операції через РРО.

 

Згідно законодавства ключові дати по впровадженню РРО наступні:

  • 01.08.2020 – усім суб’єктам господарювання можна користуватись програмними РРО як альтернатива апаратному РРО;
  • 01.01.2021 – розширюється перелік видів діяльності, для яких використання РРО є обов’язковим;

 

Програмний РРО — будь-який комплекс, який реєструє розрахункові операції і кількість проданого товару, незалежно від використовуваного пристрою. Ви можете встановити ПРРО і фіксувати транзакції навіть зі смартфона.

Переваги застосування програмних РРО перед традиційними:

 

  • реєстрація програмного РРО відбуватиметься у режимі онлайн, в Електронному кабінеті: https://cabinet.tax.gov.ua:
  • з’являється альтернатива класичним РРО, які коштують платникам мінімум 200 грн. щомісяця для кожного РРО;
  • дешевлення процесу використання РРО — програмне рішення можна буде встановити на будь-який гаджет і зекономити на придбанні традиційних касових апаратів та їх обслуговуванні;
  • користувачам необов’язково купувати принтер. Програмний РРО видаватиме електронний чек, який також можна буде надіслати покупцю на електронну пошту, або на основні комунікаційні месенджери по номеру телефону;
  • Z-звіт створюється в автоматичному режимі, без ризику санкцій за його не створення для платника;
  • немає плати за сервісне обслуговування та еквайринг, всі чеки фіскалізуються програмним РРО безпосередньо на сервері ДПС;
  • дозволяє працювати в режимі offline (до 36 годин разово та не більше 168 годин протягом календарного місяця;
  • можливість швидко відкривати додаткові каси;
  • не потрібно ремонтувати й оновлювати пристрій — програмне РРО оновлюється автоматично!;
  • зручний доступ 24/7 до фіскальних чеків, адже вони зберігаються на сервері ДПС.
  • легкий початок зміни за допомогою авторизації через КЕП; закриття зміни з автоматичним формуванням звіту;
  • ДПС надаватиме інформаційну підтримку та допомогу у користуванні новими програмними РРО.

 

Як працювати з програмним РРО? З ПРРО все набагато простіше! Для початку роботи необхідно мати всього лише три речі, які зазвичай вже є на підприємстві: будь-який пристрій, куди можна встановити програму; вихід в інтернет; кваліфікований електронний підпис.

Уся актуальна інформація щодо запровадження ПРРО розміщена на офіційному вебпорталі ДПС банер «Програмні РРО» (https://tax.gov.ua/baneryi/Drogramni-rro)